Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Τι ΔΕΝ είσαι;

Πάντοτε θαύμαζα τους ανθρώπους που έχουν ένα δυνατό όραμα για τη ζωή τους, το κυνηγάνε και πετυχαίνουν βήμα βήμα τους στόχους τους οδεύοντας προς τα όνειρά τους. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει δυσκολίες σε αυτό τον δρόμο· μεγάλες δυσκολίες και δοκιμασίες. Ακόμα περισσότερο θαυμάζω τους ανθρώπους που ο Θεός είναι το κέντρο της ζωής τους και την αφιερώνουν στην υπηρεσία του Θεού και των ανθρώπων γύρω τους, είτε είναι μέσα από τον επιχειρηματικό, κοινωνικό, πνευματικό κλπ τομέα.

Πιστεύω για να ξεκινήσει κανείς ένα τέτοιο όμορφο ταξίδι, πρέπει να έχει κατανοήσει σε ένα βαθμό το ποιος είναι.



Η διαδικασία που με βοήθησε να καταλάβω πολύ γρήγορα κάποια πράγματα για τον εαυτό μου είναι το να συναντήσω καταστάσεις, οι οποίες μου έδειξα τι δεν είμαι...
Και ίσως αυτή η άτοπος απαγωγή να βοηθήσει πολλούς, όμως σίγουρα βοήθησε εμένα...
Πριν από 2 καλοκαίρια ήμουν άσχημα οικονομικά και έψαχνα να βρω μία εργασία
για να έχω τα προς το ζην.
Εκείνη την περίοδο λοιπόν, επειδή έχω εμπειρία στις πωλήσεις, μου έκαναν πρόταση να δουλέψω σε ένα δικηγορικό γραφείο, "ωραία" λέω εγώ" θα δουλέψω κάπου με κύρος, ε, τι στο καλό δικηγορικό γραφείο είναι"... Με ήθελαν για να ενημερώνω πελάτες τραπεζών για το χρέος το οποίο είχαν... φαίνεται αρκετά απλό, σωστά;



Θυμάμαι πως μέχρι εκείνη την περίοδο, είχα μεγάλη αυτοπεποίθηση για το γεγονός ότι θα μπορούσα να έκανα οποιαδήποτε δουλειά και ίσως όντως να μπορούσα, αν δεν είχα συγκεκριμένες αξίες
και αρχές.
Μέσα στον ενάμιση μήνα που κατάφερα να κάτσω κατάλαβα πως δεν θα μπορούσα ποτέ, όσο και αν εκπαιδευόμουν, να κάνω αυτό που άκουγα να κάνουν οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου.
Αυτό που δεν μπορούσα να κάνω ήταν να είμαι κάποιος ο οποίος δεν νοιάζεται για τον πόνο του άλλου ή για να το πω πιο σωστά, δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι κάποιος που νοιάζεται περισσότερο για το δικό του το καλό (στη συγκεκριμένη περίπτωση έναν μισθό) από το πρόβλημα που έχει ο άλλος, εντείνοντας το (στη συγκεκριμένη περίπτωση πιέζοντας και όχι απλά ενημερώνοντας, με ένα συγκεκριμένο ύφος αδιαφορίας και ανωτερότητας και προειδοποιώντας/απειλώντας
τους οφειλέτες χωρίς οίκτο, για σοβαρές κυρώσεις).

Το κλίμα ήταν εντελώς καταστροφικό, μπορείτε να φανταστείτε ότι για 7-8 ώρες να είστε μέσα στη λογομαχία και την αρνητική αντιμετώπιση και ένα τρόπο επικοινωνίας τόσο επιθετικό που επηρέαζε στο τέλος το ποιος γινόσουν μέσα από την εργασία σου;
Όσο και να θες να είσαι κάτι άλλο όταν πας σπίτι σου, σε ακολουθεί ο ίδιος σου ο εαυτός,
δεν μπορείς να τον αποφύγεις...
 Από εκείνη τη στιγμή ήξερα πως ποτέ δεν θα ήθελα να ήμουν ένα άτομο που θα μπορεί να κάνει τέτοιου είδους επιλογές...




Κλείνοντας, θέλω να ρωτήσω εσάς:
-Έχετε κάνει κάτι το οποίο καταλάβατε πως δεν σας αντιπροσώπευε; Πως καταλαβαίνατε ότι όσο περισσότερο κάνατε κάτι, "ρουφούσε" ή έθαβε τον πραγματικό σας εαυτό;
-Ήσασταν σε κάποιο σημείο της ζωής σας σίγουροι πως δεν ήσασταν ο εαυτός σας, λόγο κάποιων επιλογών, εργασίας, συνθηκών ή ανθρώπων κοντά σας;
Εάν όντως το έχετε ή είχατε συναντήσει, το αντιμετωπίσατε σωστά, έτσι ώστε να λάβετε μία ξεκάθαρη απόφαση και να δημιουργήσετε μία αρχή, η οποία θα σας ακολουθούσε σε όλη σας τη ζωή;

Δεν είναι εύκολο πράγμα να ξεφεύγεις από τέτοιες καταστάσεις.
Στην προσωπική μου εμπειρία, ο τρόπος με τον οποίο κατάφερα να φύγω επανειλημμένα από τέτοιες καταστάσεις ήταν 3 πράγματα.
1) Η πίστη μου στο Θεό, γιατί ξέρω πως ακόμα και στη πιο δύσκολή μου στιγμή, η απόφαση που θα πάρω είναι η απόφαση που θέλω να τιμάει την σχέση μου μαζί Του, ακόμα και αν έχω πάρει ένα σωρό άλλες, αρνητικές αποφάσεις, πάντα μαθαίνω και βελτιώνομαι μέσα από τη θλίψη και την αποτυχία.
2) Η κοινωνία με άλλα άτομα που έχουν ιδανικά, αξίες και αρχές όμοιες με αυτές που θέλω να λάμψουν μέσα στη ζωή μου.
3) Τα βιβλία που διαβάζω και τις πληροφορίες(video-audio) που μελετάω για να φέρω την αλλαγή που θέλω να γίνω στον κόσμο αυτό...



Το τι δεν είμαστε και το τι είμαστε, σε όποιο βαθμό μπορείς να το απαντήσεις, δεν είναι μία απλή ερώτηση. Είναι όμως το μεγαλύτερο βήμα για να περπατήσεις σε ένα δρόμο που αξίζει να περπατηθεί...

Αλλιώς το να ζεις, τι σημαίνει για εσένα;
Απλά μία ύπαρξη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου